Efter regn kommer solsken


När jag blir stor, vill jag bli en regnbåge.
När ovädret är över, det är då det glada och färgstarka behövs som mest.

Härliga färger, lyser upp det gråa och dystra. Jag vill vara det.
När himlen slutat gråta floder utav tårar, ska jag glittra och skina med mina härliga färger.


Ni behöver inte gå dit regnbågen slutar, för att finna den stora skatten. För tro det eller ej, den största skatt du någonsin kommer få uppleva är dig själv. Ett hjärta utav guld. Många söker, för många tror inte guldet finns i hjärtats hemlighetsfulla kammare. Men kära du, du har nyckeln i din hand.
Efter regn kommer solsken.
Efter regn kommer jag.
Regnbågen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0