Goda ciklar.

Jag kan inte säga att jag tycker matematik är roligt.
Men den del av matematik som jag tycker är roligast är algebra. lätt!
bara så att ni vet.
jag tycker att grafer och geomatri är dödstråkigt. jag pluggade nyss matte och jag jobbade på bland dessa algebra uppgifter, sen.. ett nytt kapitel. vi ska inte påbörja vilket kapitel som helst utan grafhelvetets kapitel. gud vad det ät trist! shollahoppp! jag ska istället ta itur emd min fräscha franska läxa. är inte livet helt underbart? ;)

Livet är roligare som optimist!
För ni vet.."onda ciklar".. jag tror att det finns "goda cirklar" då någonting man gör - gör att man mår ännu bäättre så att man gör saker så man mår ÄNNU bättre! det känns logiskt! och det är så.



Nu ska jag göra mig en myyysig kopp med varmt te. Det är en liten del av min goda cirkel!
nom nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0